Pagina's

donderdag 5 november 2009

Wintersjaal















Vandaag maar eens verder met mijn sjaal.
Het word nu buiten ook kouder en straks
is het tijd voor mijn erg dikke winterjas.
Ik heb er nog geen leuke sjaal bij kunnen kopen.
Ben maar eens bij mijn wol voorraad gaan kijken.




















Ik heb al een hele tijd geen haaknaald aan geraakt.
Het is toch ook wel leuk, ik heb verschillende wol soorten gewerkt,
waarbij ik wel de zelfde naad dikte gebruikt heb.
Ik moet alleen nog de draadjes weg werken.
Laat nu de winter maar komen.

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het bezoek aan mijn site. Ik moet zeggen dat je erge leuke dingen maakt. Inderdaad haken heb ik ook al een tijd niet gedaan. Ben wel weer geinspireerd moet ik zeggen. Ik zal zeker vaker je site bezoeken.
    Prettige dag.
    Edith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden je sjaal, erg mooie wol heb je gebruikt!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers