Pagina's

maandag 14 december 2009

Tas Af



















Vandaag weer verder met de tas.
voor het eerst met magneet sluiting gewerkt, makkelijk.
ik dacht dat het heel ingewikkeld zou zijn.

Today I went on with the bag.
I worked for the first time with magnet shutters, easy.
I thought it would be very difficult and complicated.















Ik ben er erg blij mee.
Nu nog even goed gebruiken
ik vind hem het erg stug.

I'm very satisfied with the end result.
Now I'll put in use
It is very stiff, in my opinion.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige tas. Geweldige stoffen. Welk patroon is het? enne waar kan ik het patroon kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit Esther!!

    Mooie kleuren ook!!

    Mooi gedaan!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mai, ik heb het patroon bij lohuis-tijhuis in Oldenzaal gekocht. volgens mij is het een eigen patroon,ze hebben wel een web-site maar ik geloof niet dat ze een web-winkel hebben.www.lohuis-tijhuis.nl
    groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden zeg!
    Net echt!(hi hi hi)

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers