Pagina's

donderdag 10 december 2009

Tilda paspop.



















Een tijdje geleden hebben Ilse( nichtje)
en ik een dagje geknutseld.
Ze heeft deze paspop helemaal
alleen gemaakt en verzonnen.

I little time ago, my cousin (Ilse)
and I, where creative for a day.
She made this torso and made
the dress herself.



















Was gezellig.
Het eindresultaat mag er vind ik zijn.
Ben dan ook er trots op haar.
Vandaar dit berichtje tussen hoor.

It was very nice.
The end result is very cool.
I'm very proud on her.
That's why I pasted this blog.

4 opmerkingen:

  1. Ik weet natuurlijk niet hoe oud je nichtje Ilse is, maar ze heeft het prachtig gedaan!!

    Erg leuk, fleurig stofje!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wat heeft ze dat mooi gemaakt, mijn complimenten aan haar!
    Leuk dat je het liet zien, echt genieten, zo lekker kleurrijk ook!
    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zusje, leuk die berichtjes van jou!
    Leuke foto's en heel mooie dingen die je maakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi tante!

    Ik ben niet het nichtje dat die paspop heeft gemaakt, maar ik ben wel trots op mijn zusje ;)
    En op mijn tante natuurlijk, wat een leuke dingen staan er toch op je site en wat leuk dat ik steeds een berichtje krijg met de nieuwe dingen die je hebt gemaakt! Het is een feestje om naar al die mooie dingen te mogen kijken!

    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers