Pagina's

donderdag 15 december 2011

Ochtendtje aan het werk & Swap 14, 15.



1 keer per maand komen hier een aantal dames
en 1 heer knutselen.
Deze letter komt achter het cijfer 9 aan de voordeur.



Deze bloempot moet alleen nog worden ingevoegd.



En dit werkstuk word door een
80 jarige man gemaakt.



Verder weer mooie dingetjes van Paula.
Met zoveel liefde ingepakt.






Dit leuke pakketje kwam als verrassing van
Marina Dank je wel. xx



En deze won ik bij Ullizee
ik bewaar mijn haaknaalden erin.
ook erg dankt.






Fijn weekend alvast.
Lieve Groetjes Esther.

16 opmerkingen:

  1. Zo te lezen had jij ook een mooie dag vandaag. Wat leuk dat deze man komt freubelen en wat maakt hij toch iets moois.
    x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zon diverse groep en wat heb je leuke spulletjes gehad gewonnen, gekregen pffff dat haaknaaldzakje is ook helemaal top . Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een verwennerij toch allemaal en wat een super leuke spulletje sheb je gekregen.
    Een bofkont ben je met al dat moois.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen dat je naaimachine stuk is, je zal wel onthand zijn. gelukkig vind je mijn cadeautjes mooi! zo wie zo kan vandaag het niet op bij jou he met die cadeautjes? ha fijne avond. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, jij hebt hier heel wat moois te showen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd gezellig om samen te knutselen! Je hebt weer allerlei prachtige spulletjes mogen ontvangen; echt een feestmaand.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey je bent goed verwend!! En wat leuk een knustelclubje, lijkt me erg gezellig! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk verwend.
    Er zijn mooie dingen bij je gemaakt.
    Ook voor jou een fijn weekend Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze kaartjes hebben elkaar gekruist, je lint en wasknijper zo leuk, ga ik nog even koesteren!
    Geniet van al het moois en de komende dagen :0)
    Alles goed met je arm of werkt het nog een beetje tegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie dingen zijn er gemaakt en zulke leuke spulletjes heb je gekregen, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk allemaal zeg!! jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat maken jullie leuke dingen, en ik ben vol bewondering voor de creativiteit van de jonge man van 80 ! Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog mag freubelen ! Veel groetjes, en geniet van de advent en de fijne dagen van voorbereiding voor het Kerstfeest. Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie, leuke dingen heb je gekregen. De werkstukken van de knutselaars zien er goed uit. Het lijkt me erg gezellig die knutselochtendjes.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke creatieve creaties.
    Dat is een fleurige letter voor bij de voordeur. Mozaïeken wil ik ook altijd nog eens doen, zulke leuke resultaten.
    En wat een leuke cadeautjes kreeg je.
    Fijne dag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers