Pagina's

vrijdag 30 november 2012

PTT Tas & gewonnen.





















Vorige week kreeg ik een verzoek of
ik nog een ptt tas kon maken.
Tuurlijk, helaas had ik zelf geen zak meer.
dus via marktplaats opzoek.
Pfff wat zijn die dingen duuurrr geworden zeg.




















Maar goed de klant wilde hem toch graag.
Deze tas heb ik nu 3 keer gemaakt, dus
was hij zo klaar en omdat hij voor 
haar kleindochter is heb ik er een duifje 
aangehaakt, het patroontje vond ik HIER




















Hij is nog erg  jong :-DD
Vanmiddag komt ze hem/haar halen.

En alweer een tijdje geleden heb ik bij Jenneke 
die leuk kunstwerk gewonnen ik heb er erg blij mee.
Nog erg bedankt Jenneke. :-D  




















En deze geweldige stempel bij Rianne bestel.
( het kleintje kreeg ik er gratis bij)
Haar Blog staat onderaan haar briefje.
Nu kan ik als ik bestellingen heb mijn pakjes 
extra leuk versieren.














En deze popjes zijn nu in mijn winkeltje te koop.
Volgens kennissen word dit een rage.  

 
 
Bedankt voor jullie leuke berichtjes.
Alvast een fijn weekend 
Liefs Esther.
 

25 opmerkingen:

  1. Wat is je tas leuk geworden! Stom he dat ze zo duur zijn, maar goed. Een echte zak gebruiken is veel leuker dan die stof die ze er tegenwoordig van maken. En je bent heerlijk verwend zie ik! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de tas leuk geworden! Blijft leuk zo'n postzak als stof!
    Ohhh en je mini poppetjes, die moet ik niet aan mijn dochter laten zien...schijnt inderdaad een rage te zijn! Fijne dag nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een super leuke tas heb je gemaakt en leuk met dat vogeltjes eraan.
    Wat een mooie stempels heb je erg leuk die bloementjes!!
    Lieve groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen allemaal, de tas en het duifje, de stempels, het kunstwerk en natuurlijk de poppetjes!
    Ook leuk voor 5 dec!
    Fijn weekend....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn er zoveel die de tassen van de ptt gebruiken dat ze natuurlijk heel schaars gaan worden. En ja dan kan de prijs omhoog.
    Hij is super leuk geworden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave tas hoor, en dat postduifje maakt 'm helemaal af!
    Ik vind die poppetjes ook wel leuk hoor, ben benieuwd of ze je winkel uit vliegen! Fijn weekend, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk je PTT tas.En dat lieve musje.En je stempel geweldig.
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave tas. Het postbduifje superidee. En die poppetjes ook al van die snoepjes. Dan vindt ik het soms wel eens jammer dat ik geen dochter heb. Ben overigens super blij met mijn mannen hoor!
    Een fijn weekend, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie tas, Esther. En dan dat POST-duifje, die maakt het helemaal af. Super leuk!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja die tassen zijn erg leuk. Ik heb er een voor mijn zus gemaakt, maar wat een drama om die te stikken echt tig naalden verziekt, maar goed ze gebruikt hem onwijs veel en krijgt er veel commentaar op? Ze blijven echt leuk mooi hoor. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tas heb je gewonnen! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, de spullen met ptt erop zijn helemaal in. De popjes kende ik nog niet.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf die tas! En zo schattig met het postduifje! Je gewonnen give away is leuk en ook die stempel die je bij Rianne kocht. Verbaas me erover hoe sommigen zo perfect gutsen, ik heb al veel geoefend maar ik krijg dat niet zo netjes. Veel plezier ermee:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk!!ja de postzakken worden natuurlijk steeds zeldzamer vandaar ook duurder.Ik heb van de week ook 4 postvogeltjes weer gehaakt waarvan er 1 al van is vergeven bij een vogelhuisje voor buiten neer te hangen en het vogeltje kon ze binnen in huis een plekje geven,echter heb ik met de andere 3 vanmiddag iets heel gaafs gemaakt voor een vriend van ons die al zolang als hij werkt postbode is,morgen even foto's van maken en een blogbericht maar van het blogbericht zet ik dan de datum op 8 december 20:30,dan zijn wij op zijn feest met onze vrienden en ik wil niet het risico lopen dat hij het eerder ziet,ha,ha...lekker makkelijk overigens dat je berichten al in voren kan maken tijd en datum instellen en dan verschijnt hij vanzelf.

    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig duifje. Ja inderdaad die zakken zijn behoorlijk duur geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. volgens mij zit ik bij rianne al op haar blog ha ha

    ik heb vroeger bij de post gewerkt, toen lagen ze voor grof vuil, en nu worden ze voor grof geld verpatst, zo'n spijt dat ik er nooit mee naar huis heb genomen, al was het alleen maar dat ik daar jou nou een plezier mee had kunnen doen...de afzetters

    gave stempels heb je nu ...vet voor je post mee te versieren, en het andere komt me bekend voor ha ha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi die postzak gebeuren. met jou wil ik wel ideeen opdoen! fijn weekend en nogmaals bedankt voor je verrassing. lieve groet Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die postzaktassen zijn erg mooi. Leuk met het duifje eraan. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatten weer allemaal!
    En je winkeltje omvat prachtige dingen, helemaal jou!
    Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super die postzakken he, maar jammer dat iedereen gaat hamsteren.
    Laatst zag ik in een winkeltje mooie postzak stof op een rol, maar ja, tis niet gebruik he, maar je maak weer mooie spulletjes,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die postzakken zijn ook erg leuk! Dat vogeltje, super cute!
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke tas zeg! En oooh dat postduifje is ook zo leuk!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pracht tas.
    Super qute duifje.
    Mooi gedaan.
    Leuke stempel en een mooi kunstwerk.
    Fijne zondag Groetjes Brigitte.

    Schattige foto van Symon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super die tas met het duifje er aan!
    Blij dat je plezier hebt van de stempel en wat leuk dat ik een kaartje van je kreeg *big :-)* Dank je!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers