Pagina's

zondag 16 juni 2013

Gekregen Stempels :-)

Gisteren hebben we een bbq gehouden, omdat Jur
onze oudste na 4 maanden zuid Afrika eindelijk weer thuis is.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik een cadeautje.
Je mag wel zeggen een cadeau ;-)












Ik had Anne (nadat zij op instagram een foto van 1
van haar zelfgemaakte stempels had plaatst)
gevraagd of zij ook stempels in opdracht maakt.
Anne is mijn nicht(je) :-D
En tot mijn verbazing had zij ze al klaar, 
en was ik helemaal blij.

 










Nu kan ik, aan mijn te versturen pakketjes een 
leuk label hangen.
 
  










Kijk maar eens op haar blog, zij ruilt ze ook.












En dit boek heb ik van de week
gekocht, hij is echt PRACHTIG

Ik zie net dat ik 500 volgsters heb.
Ik ga eens effen na denken over een give away
hierover meer in mijn volgende blogbericht 

Fijne nieuwe week 
Lieve Groetjes Esther.
 
 
 




15 opmerkingen:

  1. Leuke stempels..TOP!!
    En fijn dat jullie zoon weer thuis is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he je kind weer thuis.
    Erg leuk je stempels.
    Alles word nog mooier met een label.
    Wauw 500 das een berg.
    Van Harte.

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kind weer thuis, wat fijn! En de stempels passen heel goed bij je, leuk zijn ze! Het boek heb ik ook, wat een bron vol inspiratie he? geniet van dat alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stempels zeg, ga zo even bij haar gluren.
    Dat boek staat op mijn wensen lijst, lijkt me erg leuk.
    Fijn dat zoonlief weer thuis is.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stempels!
    Wat fijn dat je zoon weer thuis is!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk die stempels. Lekker dat je zoon weer thuis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die stempels mooi gemaakt. Geniet maar lekker van het feit dat je zon weer thuis is. lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk zo’n creatief nichtje.
    Geniet maar weer van de grote knul thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een gave stempels zeg! En dat boek lijkt me ook ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je oudste weer thuis is! Leuke stempels heb je gekregen en het boek ziet er veelbelovend uit.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van het samen zijn!
    Heel erg verdiend die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat jullie oudste weer thuis is. Leuke stempels van Anne. Mooi boek lijkt me dat.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi esther

    nou pff dit gaat nu lukken hoop ik ;)
    ik wil je bedanken voor het doorsturen van mijn mailtje naar anne want dankzij dat mailtje heb ik nu prachtige door haar gemaakte stempels ontvangen.
    Ik vind het heerlijk om je blog te lezen en doe dat al ruime tijd het was alleen nooit mogelijk om anoniem een reactie te plaatsen(ik heb geen blog)
    Wat een "lol" dat we nu via instagram toch kontakt hebben :)erg leuk!
    succes met de lapjes hierboven,maak er wat leuks van en geniet
    lieve groetjes jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lapjes ??? ik bedoel stempels haha ik ben zelf helemaal in de ban van lapjes

    jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg!!! Jij ook vast een hele fijne vakantie en na de vakantie kom ik weer eens vaker 'voorbij' hoor ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers